drops
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/20 Skąd: Steblów
|
Wysłany: Śro 21:17, 26 Lip 2006 Temat postu: Skracanie błotników |
|
|
PRZEDNI BŁOTNIK
Pierwsze, co powinniśmy zrobić, to oczywiście odkręcić błonik. Należy pamiętać o tym, aby nie skrócić za bardzo, bo wtedy będziemy cali obchlapani i woda może dostać się do fajki i wtedy kicha. I według przepisów błotnik z przodu powinien być zaokrąglony. Trzeba sie tez liczyć z tym, że przy skracaniu przedniego błotnika będziemy mieli obchlapany cylinder.
Błotnik najlepiej skracać szlifierką kątową. Najpierw rysujemy sobie linie cięcia no i tniemy. Dobrze by było go potem pomalować.
Oto przykłady fajnie skróconych błotników przednich:
Błotnik tylni
1 SPOSÓB
Jeśli chcemy tylko skrócić błotnik bez zmian mocowań, to należy go tylko odkręcić i skrócić o ile chcemy. Wygląda to lepiej niż w oryginale i lepiej sie jeździ na 1 kole . Trzeba jednak pamiętać o tym, że jeśli mamy podniesiony tył, to błotnik będzie odstawał i wyglądał niezbyt ciekawie.
Oto fotki bez podniesionego tyłu:
I z podniesionym tyłem (błotnik odstaje):
2 SPOSÓB
Ten sposób dotyczy umieszczenia błotnika "przy kole". Oczywiście odkręcamy błotnik i tak jak w poprzednich przypadkach wyznaczamy linię cięcia i tniemy. Gdy błotnik jest już gotowy trzeba zrobić mocowania. Pierwsze mocowanie musi znajdować się na środku wachacza. Są dwa sposoby zrobienia tego mocowania: Pierwszy, to po porstu przewiercić wahacz, tak jak [link widoczny dla zalogowanych], a drugim sposobem jest zrobienie obejmy na wahacz i przykręcić do niej błotnik. Jednak to mocowanie nie wystarcza. Oprócz tego trzeba zrobić mocowanie na blaszkach tak jak [link widoczny dla zalogowanych] lub na drucikach, tak jak [link widoczny dla zalogowanych].
Post został pochwalony 0 razy
|
|